NASLOVNICA

NASLOVNICA

petak, 10. veljače 2023.

ŽIVOT KRAVICE

Kažu da sam ljubičaste boje, 
a to su samo mašte nove.
Ja sam kravica šarena sa zelenih polja,
pa samo zvuči kao da sam iz ružičastih snova.

Od trave da nastane mlijeko,
od mlijeka kolači i Milka čokolade, 
tko to ideje dodaje.

I otkud mišu spoznaja da 
sir od mlijeka se pravi,
i maslo i maslac i jogurt i vrhnje.
Djeca me dodaju u čokolino i 
prave kakao, tako im je fino.
Da, to je istina da
tvornica mlječnih proizvoda jedna je
obična kravica.

Muuu muuu  
moja je abeceda, 
ako želiš znati više o meni, 
u enciklopediju životinja pogledaj 
ili dođi u posjetu djedu i baki, 
da vidiš kako seoski poslovi 
nisu tako laki.

Trebam puno brige,
sijena i trave. 
Dobro su mi došle i ručice tvoje male.

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 10.02.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar

USPAVANKA U KOLJEVKI OD LOTOSA

Aneli kad spava ona čuda sanja! Pa joj žabac Zlatko daruje sve slatko. Princeza je zove, odvodi je do vode. U lopoču ona spava,  prijatelje ...