NASLOVNICA

NASLOVNICA

ponedjeljak, 12. srpnja 2021.

UVOD U ZBIRKU I BIOGRAFIJA

Hej djetešce,
note ću ti duše položiti na kapke,
na te malene trepuške,
kao na žice koje će se od pjeva
sanjivih ptičica umoriti.
kada se ušuškaš u krevetić svoj,
one će se u san stopiti.
Doći će ti anđeo moj.
Da ti čita pjesmice kao uspavanke.
Reći ću ti djetešce malo
priča se strašnih ne boj.
Babaroge i vještice,
one ti u čistom djetinjem
srdašcu ne postoje.
Čuj srca mog slavopoj!
U ovoj knjigi jedini je duh,
onaj koji nam nudi anđeoski kruh.
U ovoj knjizi nema mačeva,
nema vukova, ni čarobnjaka.
Jer je ona čudesna
ljubav djetinja,
autorica joj Boga ljubi
i novu pjesmu generacijama svetim nudi.
Svaka je pjesma molitva,
za tvoj bezbrižan san,
za radost buđenja.
Igrati ćeš se sa životinjicama,
poprimiti će šaljivu ulogu ljudi i stvari.
Neću dati da itko tvoje
djetinstvo pokvari.
Snivaj mi slatko anđele mali,
dok te pjesma djetinja ušuškava u snove,
dok ti je čitaju oni koji te vole.


Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 12.07.2021.
uvod u novu dječju zbirku
PJESMOM TE USPAVLJUJEM, 2021.

BIOGRAFIJA ANA EMANUELA ŠIMUNIĆ, pjesnikinja i duhovna spisateljica Rođena sam u 22. lipnja 1983. u Gospiću, živim u selu Bilaju srcu Like. Obožavam djecu i umjetnost, plemenitost. Omiljeni pisac mi je Duh Sveti, a od zemaljskih Pablo Neruda. NEOBJAVLJENA DJELA SU MI: Tragovi i krila duše I,II,III, Dodir Neba, Svjetlosna katedrala molitvene duše, Hvalospjevni križ, Krilate misli, Nebeska Šaptačica… Trenutno pišem zbirku poezije MOLITVENI DAR : http://anaemanuelabilaj.blogspot.hr/ i zbirku dječije poezije PJESMOM TE USPAVLJUJEM https://pjesmomteuspavljujem.blogspot.com/. Sve bolno u meni pobijedila je vjera, ljubav i velika molitva! Po struci sam ekonomist ekonomike poduzetništva, kreativna sam i ambiciozna duša. Radila sam kao prodavačica na kiosku ,, Tisak d.d.,, , u Muzeju Like Gospić kao pomoćni radnik, administrativni i u Centru za socijalnu skrb Gospić, trenutno sam pomoćnica u školi djeci sa teškoćama u učenju, u školi u Gospiću. Dobrostivost Božja, koja je snagom Duha Svetoga razbuktala melodičnost duše, otvorila je u meni milosna sveta nadahnuća i počela sam od 15. godine pisati ljubavne pjesme za autentičnu dušu, da bih tek 2009. g na društvenim mrežama počela objavljivati svoje radove koje su mnogi podržali i potaknuli me da još ustrajnije pišem. 2012. dobila sam divan dar Božji da svjedočim svoju vjeru putem poezije u prozi, ali i poziv da 2016. godine Gospodnje postanem voditeljica molitvene zajednice svetog Jakova apostola u mojoj župi Bilaj, gdje sa svećenikom i prijateljima molim za sve potrebite i čitav svijeta. Svakodnevno pišem ljubavno – duhovnu tematiku i dječje pjesmice i ne brojim više koliko je proze u poeziji, duhovnih priča i misli proizašlo iz moga srca. Postala sam jednom riječju Božja Šaptačica, utješiteljica potrebitih, darovana krilatim mislima Životvorca, koji me potiče da budem utješiteljica braći i sestrama. Što je sve milost Božja, bez njega bi ja bila tišina, On je moja raspjevanost srca i duše. Svoja djela čitala sam na književnoj večeri u Rijeci, na Trsatskoj gradini i mnogim prijateljskim druženjima. Poseban prijatelj Mato Mijatov uglazbio mi je PJESMU USLIŠANJA, koja se nalazi na mom youtube kanalu, na kojem kreiram svoja djela. Napisala sam i roman; NEBESKI DNEVNIK ANĐELA LJUBAVI, koji sam objavila na društvenim mrežama čitan je sa radošću lijepih komentara. Sudjelovala sam sa pjesmom „MOĆ DJETINJEG SRCA“ u humanitarnom projektu ZAGRLI ŽIVOT; koja je sa drugim pjesmama uvrštena u elektroničku knjigu za djecu. Dobila sam brojne zahvalnice sa susreta hrvatskoga duhovnoga književnoga stvaralaštva „Stjepan Kranjčić“ iz Križevaca. U knjizi KRATKE PRIČE DO 100 RIJEČI – ‘GDJE PRIJATELJSTVO NIČE, RASTU I PRIČE’ mi je objavljena priča; „Sjećanje je blago duše“, 2015., u duhovnom zborniku "VRELO NADAHNUĆA 2016. , izašla mi je „ Pjesma muci Isusovoj“, u knjizi Ps portala.hr izašla mi je duhovno ljubavna pjesma; Ljubav nad ljubavima, 2017. U natječaju za dječje pjesnike OAZA ZNANJA, 2019. odabrana mi je pjesma „ Moj mačak i kukavica iz sata“ za uvrštenje u DJEČJI ZBORNIK. Četiri knjige sam objavila na http://www.shopmybook.com, mnoge su mi ušle u zbornike Webstilus. hr ali su te stranice ukinute i na žalost ih nisam imala mogućnost publicirati, ostali su neizbrisivi tragovi u srcima. Svoj život ispunjavam duhovnošću, svoja djela objavljujem na mnogim internetskim stranicama, ponajviše na Facebooku, Rimokatoličkom portalu Put, istina i život na kome sam 2017. dobila priznanje za svjedočanstvo vjere, poezijaonline.net, te na svojim blogovima i mnogim stranicama.

Nema komentara:

Objavi komentar

USPAVANKA U KOLJEVKI OD LOTOSA

Aneli kad spava ona čuda sanja! Pa joj žabac Zlatko daruje sve slatko. Princeza je zove, odvodi je do vode. U lopoču ona spava,  prijatelje ...