NASLOVNICA

NASLOVNICA

četvrtak, 15. srpnja 2021.

AUTISTIČNA BOL


Vidjela sam mama,
cipelice tužne iako 
nisu bile tako ružne.

Vidjela sam majko 
kako djecu boli i 
da su u svijetu 
koje Nebo voli!

Vidjela sam majko
oči pune suza,
i kako ne znaju 
tko sam ja,
vidjela sam majko
autističnu djecu,
kao par malih anđela. 

Zveckali su, 
morali su. 
Tražili su pažnju i ljubav.
Samo to im ostalo,
jer se njihovo zemaljsko 
već izgubilo. 

Sve su mi majko zagrljajem rekli,
niz moje su oči potoci tuge tekli,
a smijala sam se da im se 
duša raduje. 

I mogu majko oni dušom sve,
na svijetu kojeg naše oči ne vide.
Mogu i ovdje uz pomoćničke snage,
poučiti se školici kao u vrtiću,
da boli bude manje.

Igra im je sve majčice!
I pouke brižne, iskrene. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 12.07.2021.
posvećeno posebnom programu,
dječici u Gospićkoj školi

Nema komentara:

Objavi komentar

USPAVANKA U KOLJEVKI OD LOTOSA

Aneli kad spava ona čuda sanja! Pa joj žabac Zlatko daruje sve slatko. Princeza je zove, odvodi je do vode. U lopoču ona spava,  prijatelje ...