NASLOVNICA

NASLOVNICA

subota, 9. prosinca 2023.

OVČICA

Obukla sam džemperić 
koji mi je uplela baka u sred zime,
izvezla je vunicom moje ime i 
isplela ovčicu malu,
da znam da pripadam 
Kristu kralju. 

Zaspala sam u džemperiću u 
sred snijega,
probudila me ovčica 
koja me milo gleda...
Tražila je trave i pitala se 
zašto je bijela i okus joj se promijenio!?

A ja se nasmija zima je ovčice,
vidiš da runo ti se zaledilo,
a ona kaže kako ću 
tvojoj baki darovati vune,
ako moje runo
zbog pahulja i vlage
postane crno...!?

A ja joj kazah skloni se pod sijeno,
tamo ti Bog priprema janješca i
sačuvat će ti runo bijelo. 

I ovčica poskakuta u štalicu toplu,
čekati glas malenih.
Smišljati kuda će kad se snijeg otopi.

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 9.12.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar

USPAVANKA U KOLJEVKI OD LOTOSA

Aneli kad spava ona čuda sanja! Pa joj žabac Zlatko daruje sve slatko. Princeza je zove, odvodi je do vode. U lopoču ona spava,  prijatelje ...