NASLOVNICA

NASLOVNICA

subota, 14. kolovoza 2021.

USPAVANKA ANĐELA OZDRAVLJENJA BOLESNOJ DJEVOJČICI


Dok noć tiho pada, moja zvijezda se sve jače vidi!

Sjaj njen je anđeo moj koji

mi kaže ne brini!

 

Kerubini mi pjesme pjevaju,

oči mi umorne uspavljuju

u poseban san da vidim divan dan,

obasjan duginim bojama u zagrljaju sa voljenima! 

 

Lutkice su moje tamo u svijetu mašte žive,

one u kolu plešu sa mnom kao prijateljice najmilije!

Najdraži plišani medvjedić zove me zlatokosom svojom,

umiva me miomirisnom vodom punom šarenog cvijeća,

hoće da me prati vječna sreća!

Idemo noćas skupa u zimski san,

u srcu će nam u jutro osvanuti proljetni ozdraviteljski dan!






Nema komentara:

Objavi komentar

USPAVANKA U KOLJEVKI OD LOTOSA

Aneli kad spava ona čuda sanja! Pa joj žabac Zlatko daruje sve slatko. Princeza je zove, odvodi je do vode. U lopoču ona spava,  prijatelje ...